Novinky

3. 10. 2018

Inventarizace majetku

Inventarizace majetku 2018 ve dnech od 19.10.2018 až 16.11.2018 proběhne inventarizace majetku – výpočetní technika. Inventarizace…

Číst více

Kontakty

Název organizaceSPRÁVA INFORMAČNÍCH TECHNOLOGIÍ MĚSTA PLZNĚ,
příspěvková organizace
Sídlo a adresa organizace, korespondenční adresa    Dominikánská 4, 301 00 Plzeň
  
Pobočka úseku APLIKACE ISMPCukrovarská 23, 301 00 Plzeň, vchod D
Pobočka oddělení SAPCukrovarská 19, 301 00 Plzeň, 2. patro
Pobočka oddělení GISCukrovarská 19, 301 00 Plzeň, 1. patro 
Kontakty a služby GIS, mapa pobočky
  
IČ / DIČ66362717 / CZ66362717
Telefon378 035 101
Fax378 035 502
E-mail, podatelnasit@plzen.eu
ID datové schránky367k8gv
Pověřenec ochrany osobních údajůMichal Edl, tel: 37 803 5109, email: edl@plzen.eu

 

Způsoby podání

1. Podání elektronicky:

  • Prostřednictvím elektronické pošty E-mail sit@plzen.eu
  • Prostřednictvím datové schránky (ID): 367k8gv

2. Podání písemně:

  • Poštou - na adresu sídla organizace Dominikánská 4, 301 00 Plzeň
  • Osobně - v sídle organizace Dominikánská 4, 301 00 Plzeň
    Žádost o poskytnutí informace osobně je podána žadatelem písemně nebo příjemce musí ústní žádost zaznamenat do písemné podoby (žadatel musí být vždy poučen o lhůtách, postupech a podmínkách vztahujících se k vyřízení jeho žádosti).
  • Písemné žádosti přijímá sekretariát, ředitel či vedoucí úseků povinného subjektu
  • Pro písemné podání je vhodné použít standardizovaný tiskopis, který najde ve spodní části této stránky.


HelpDesk, servis:  378 035 555

Pracovní doba HelpDesku:

Pondělí, středa (úřední dny)6:30 - 16:30
Úterý, čtvrtek a pátek6:30 - 15:30

 

V tuto dobu jsou na lince operátoři HelpDesk, kteří jsou schopni Váš požadavek neodkladně řešit. Mimo výše uvedenou dobu je linka přesměrována na technika držícího odpolední službu.

Dostupnost odpolední služby:

Všední dny15:30 (16:30) - 19:00
Sobota8:00 - 19:00
Neděle12:00 - 19:00


Telefonní seznam SITmP
Telefonní seznam Magistrátu města Plzně