Elektronické vyřízení povolení pro předzahrádku

Využili jsme moderních technologií a zjednodušili proces vyřízení povolení pro předzahrádku. Celý proces je teď rychlejší a jednodušší!

Jaký je cíl projektu:

Zjednodušit proces žádosti o předzahrádku (restaurace, kavárny atd.).

Jaký je výsledek projektu:

Město Plzeň chce podnikatelům usnadnit získání povolení pro restaurační předzahrádku. V minulosti se vyřízení žádosti neobešlo bez několika návštěv úřadu – žadatel musel nejprve vyplnit žádost na Dopravním inspektorátu Policie České republiky, se stanoviskem od policistů bylo poté potřeba jít na Správu veřejného statku města Plzně a vyplnit další formulář. Do třetice absolvoval klient vyplnění formuláře na příslušném úřadu městského obvodu, k němuž doložil stanoviska, jež mu byla doposud vydána. Jednotlivé úkony přitom nemohly být řešeny současně, každý z úřadů musel čekat na stanovisko toho předchozího.

 



Nové řešení, jež podnikatelům nabídla plzeňská radnice, je podání online žádosti přes Elektronický portál občana https://epo.plzen.eu . Nyní stačí jediný formulář, jenž lze podat z pohodlí domova. Pomocí datové schránky odešle žadatel vyplněný formulář, který začnou najednou řešit všechny dotčené instituce. Dojde ke zkrácení doby pro vydání povolení a žadatel úřad navštíví jen jednou, a to při podpisu Dohody o technických podmínkách na Správě veřejného statku města Plzně. Drtivá většina podnikatelů využívá pro využití předzahrádky typ smlouvy, který je nutné obnovit každoročně, pro takové klienty je nový systém velkým přínosem.



Další projekty
25. 4. 2019

SIT Port, the port open to anyone

SIT Port je přístavem pro všechny, kteří chtějí vyplout novým směrem. Skrze SIT Port rozvíjíme talenty, pracujeme s komunitou technických nadšenců ve věku 16+ a inspirujeme mladé...
26. 8. 0207

Elektronický Portál Občana EPO

Elektronický Portál Občana (EPO) zjednodušuje občanům a podnikatelům, řešení tzv. životních situací, kterých je v Plzni témeř dvě stě. Úvodní stránka portálu nabízí rychlý...
2. 8. 2018

Tichá linka

Město nabízí neslyšícím lidem novou službu, pomůže jim v komunikaci na...


HelpDesk

Potřebujete odbornou pomoc?

Volejte: 378 035 555
Pište: helpdesk@plzen.eu
Zadávejte: https://cd.plzen.eu


Odesláním souhlasíte s našimi podmínkami zpracování osobních údajů.


Naše projekty