Přijímání elektronických dokladů

Pro město Plzeň a magistrátní úřady jsme s několikaměsíčním předstihem, než tuto povinnost ukládá zákon, zprovoznili přijímání elektronických dokladů. Na možnost využít elektronickou občanku upozorňuje modré logo u vstupu na konkrétní úřady. 👉

Zjednodušení života občanům v podobě využívání elektronické občanky pro nás znamenalo zřízení ověření eDokladů u 273 zaměstnanců všech agend magistrátu, kteří při své činnosti přicházejí do styku s klienty a ověřují jejich totožnost. Jsou to třeba žádosti o vydání cestovního dokladu, agenda na odboru registru vozidel a řidičů, na Czech pointu, živnostenském úřadu a dalších. Takové ověření je možné i v terénu třeba u zkušebních komisařů a samozřejmě na úřadech všech deseti městských obvodů.

A jaká je výhoda elektronických dokladů? Oproti plastovému občanskému průkazu nejde ten elektronický ztratit nebo odcizit!

Doklad totožnosti si můžete do svého mobilu nahrát prostřednictvím aplikace https://edoklady.gov.cz/, kde je celý proces i podrobně vysvětlen.





Další novinky
2. 1. 2020

Vylepšený pořadníkový systém na úřadech

Novinka v podobě vylepšeného pořadníkového systému čeká na návštěvníky vybraných plzeňských magistrátních úřadů. Pokud je čekací doba na odbavení delší, klienti už nemusí...
21. 7. 2020

Spuštění aplikace Klikací rozpočet

Zajímá vás hospodaření města? V tom případě se podívejte na nově spuštěnou aplikaci Klikací rozpočet. V ní najdete jednou měsíčně aktualizovaný kompletní přehled příjmů a...
12. 7. 2023

Dny AI budou v Plzni v říjnu

Plzeň se na podzim stane jedním ze čtyř českých měst, která budou patřit umělé inteligenci. Dny AI u nás vypuknou od 16. do 22. října 2023 a v programu si přijdou na své...


HelpDesk

Potřebujete odbornou pomoc?

Volejte: 378 035 555
Pište: helpdesk@plzen.eu
Zadávejte: https://cd.plzen.eu


Odesláním souhlasíte s našimi podmínkami zpracování osobních údajů.