Kariéra

Jsme městská příspěvková organizace zaměřená na služby IT, kde se staráme o 100 městských organizací, 6 tisíc počítačů, městskou síť a měsíčně vyřešíme přes 1,5 tisíce požadavků našich klientů. Naší další aktivitou je unikátní ekosystém podpory technického vzdělávání, ve kterém rozvíjíme talenty a inspirujeme k podnikání. V týmu máme přes 150 kolegů a kolegyň.

Již od roku 1998 vytrvale pracujeme na usnadňování každodenního života obyvatel Plzně i zaměstnanců městských organizací. Díky dlouhodobé zkušenosti a znalosti veřejných služeb přicházíme s mnoha technologickými inovacemi podporujícími rozvoj chytrého města.

Víme, jak moderní technologie mohou pomáhat všem — od školáčků po seniory, od úředníků po podnikatele. Sledujeme trendy a technologický vývoj a v některých oblastech patříme k evropské špičce. Společně se všemi Plzeňany tvoříme budoucnost města namísto pouhého čekání na to, co udělají jinde.

EXECUTIVE ASSISTANT ředitele organizace

V současné době posilujeme náš tým o kolegu/kolegyni na pozici EXECUTIVE ASSISTANT ředitele organizace

Na čem budete pracovat?

  • Budete zajišťovat agendu ředitele organizace (plánování, koordinace schůzek, jednání, korespondence, telefonní komunikace, zahraniční služební cesty, apod.),
  • starat se o agendu autodopravy (využívání vozidel, servis, kontrola, schvalování),
  • zajišťovat logistiku organizace ve vazbě na: kancelářské potřeby, klíčové hospodářství, občerstvení v rámci akcí,
  • zabezpečovat administrativu organizace (spisová služba, korespondence, apod.),
  • povedete pokladnu, budete řešit objednávky (účetní systém HeO).

Co by měl nový člen týmu splňovat?

  • minimálně ukončené SŠ vzdělání,
  • AJ na komunikativní úrovni (přesah na mezinárodní projekty, zahraniční služební cesty) B2/C1,
  • odpovědnost, stálost, ochota,
  • schopnost koordinovat, plánovat.

Co nabízíme?

  • Velmi dobré platové ohodnocení,
  • stabilitu zaměstnání v prostředí statutárního města Plzně,
  • 5 týdnů dovolené, 5 dnů Sick Days, příspěvek na penzijní spoření a další,
  • pracovní doba pružná (ideální přítomnost 8:00-16:00), občasné tuzemské/zahraniční pracovní cesty.

V případě zájmu zašlete své CV s fotografií na e-mail santora@plzen.eu.

 




HelpDesk

Potřebujete odbornou pomoc?

Volejte: 378 035 555
Pište: helpdesk@plzen.eu
Zadávejte: https://cd.plzen.eu


Odesláním souhlasíte s našimi podmínkami zpracování osobních údajů.