Posilujeme komunikaci magistrátu
Málokdo možná tuší, že do naší „SITkařské rodiny“ patří i Kontaktní centrum města Plzně. Poskytuje služby všem občanům, kteří si zavolají o radu, na jaký úřad či odbor se se svým dotazem mají obrátit. Někteří klienti trpí různými sluchovými vadami či postižením a běžné telefonování pro ně nepřichází v úvahu. Proto zajišťujeme plzeňskému magistrátu služby, které sluchové hendikepy v komunikaci vyřeší.
Jednou z cest je simultánní přepis řeči při telefonickém hovoru. Probíhá v reálném čase, je doslovný a autentický. Nově mají klienti možnost komunikovat s úřadem prostřednictvím českého znakového jazyka. Svůj dotaz natočí, pošlou na speciálně zřízený e-mail, organizace dotaz přeloží a předá úředníkovi. Stejnou cestou se vytváří i odpověď.
Koho by zajímaly detaily, vše jsme popsali na webu města Plzně. Komunikaci se meze nekladou a podobná řešení jsme nasadili na všechna přepážková pracoviště magistrátu. Ani osobní setkání s úředníkem není překážkou.
Další novinky