Posilujeme komunikaci magistrátu

Málokdo možná tuší, že do naší „SITkařské rodiny“ patří i Kontaktní centrum města Plzně. Poskytuje služby všem občanům, kteří si zavolají o radu, na jaký úřad či odbor se se svým dotazem mají obrátit. Někteří klienti trpí různými sluchovými vadami či postižením a běžné telefonování pro ně nepřichází v úvahu. Proto zajišťujeme plzeňskému magistrátu služby, které sluchové hendikepy v komunikaci vyřeší.

Jednou z cest je simultánní přepis řeči při telefonickém hovoru. Probíhá v reálném čase, je doslovný a autentický. Nově mají klienti možnost komunikovat s úřadem prostřednictvím českého znakového jazyka. Svůj dotaz natočí, pošlou na speciálně zřízený e-mail, organizace dotaz přeloží a předá úředníkovi. Stejnou cestou se vytváří i odpověď.

Koho by zajímaly detaily, vše jsme popsali na webu města Plzně. Komunikaci se meze nekladou a podobná řešení jsme nasadili na všechna přepážková pracoviště magistrátu. Ani osobní setkání s úředníkem není překážkou.





Další novinky
10. 10. 2024

Dny AI zaměříme na mobilitu a průmysl

Už jen pár dnů zbývá do zahájení celorepublikové akce Dny AI 2024. A stejně jako loni vypukne tento svátek umělé inteligence i v Plzni. Dva týdny od 14. do 27. října se představí AI...
28. 3. 2025

Posilujeme komunikaci magistrátu

Málokdo možná tuší, že do naší „SITkařské rodiny“ patří i Kontaktní centrum města Plzně. Poskytuje služby všem občanům, kteří si zavolají o radu, na jaký úřad či odbor...
25. 7. 2019

Úspěch v Madridu na AngelHack

Pod značkou SIT Port pracujeme s komunitou 16+. Vytváříme prostředí, v kterém dokážeme proměňovat nápady nadaných, mladých lidí do vzniku budoucích inovativních firem, které budou...


HelpDesk

Potřebujete odbornou pomoc?

Volejte: 378 035 555
Pište: helpdesk@plzen.eu
Zadávejte: https://cd.plzen.eu

Odesláním souhlasíte s našimi podmínkami zpracování osobních údajů.