Přijímání elektronických dokladů

Pro město Plzeň a magistrátní úřady jsme s několikaměsíčním předstihem, než tuto povinnost ukládá zákon, zprovoznili přijímání elektronických dokladů. Na možnost využít elektronickou občanku upozorňuje modré logo u vstupu na konkrétní úřady. 👉

Zjednodušení života občanům v podobě využívání elektronické občanky pro nás znamenalo zřízení ověření eDokladů u 273 zaměstnanců všech agend magistrátu, kteří při své činnosti přicházejí do styku s klienty a ověřují jejich totožnost. Jsou to třeba žádosti o vydání cestovního dokladu, agenda na odboru registru vozidel a řidičů, na Czech pointu, živnostenském úřadu a dalších. Takové ověření je možné i v terénu třeba u zkušebních komisařů a samozřejmě na úřadech všech deseti městských obvodů.

A jaká je výhoda elektronických dokladů? Oproti plastovému občanskému průkazu nejde ten elektronický ztratit nebo odcizit!

Doklad totožnosti si můžete do svého mobilu nahrát prostřednictvím aplikace https://edoklady.gov.cz/, kde je celý proces i podrobně vysvětlen.





Další novinky
14. 1. 2021

Centrum robotiky vzdělává pedagogy na dálku

Pandemie koronaviru zahýbala v posledních měsících českým školstvím tak, jak si to jen málokdo uměl představit. Naši kolegové z Centra robotiky (CR) proto využívají všechny...
23. 4. 2020

Vylepšený mapový portál Plzně

Mapový portál Plzně,  na němž jsou prezentovány mapové výstupy, aplikace, služby a informace o geografickém informačním systému města, o novinkách, projektech oddělení GIS SITMP a...
23. 11. 2022

TechTower – je zkolaudováno!

Jak se tak říká – máme na to “štempl”… Moderní technologické centrum TechTower je zkolaudováno. Máme obrovskou radost, že všechno klaplo na jedničku a už se...


HelpDesk

Potřebujete odbornou pomoc?

Volejte: 378 035 555
Pište: helpdesk@plzen.eu
Zadávejte: https://cd.plzen.eu


Odesláním souhlasíte s našimi podmínkami zpracování osobních údajů.