Přijímání elektronických dokladů

Pro město Plzeň a magistrátní úřady jsme s několikaměsíčním předstihem, než tuto povinnost ukládá zákon, zprovoznili přijímání elektronických dokladů. Na možnost využít elektronickou občanku upozorňuje modré logo u vstupu na konkrétní úřady. 👉

Zjednodušení života občanům v podobě využívání elektronické občanky pro nás znamenalo zřízení ověření eDokladů u 273 zaměstnanců všech agend magistrátu, kteří při své činnosti přicházejí do styku s klienty a ověřují jejich totožnost. Jsou to třeba žádosti o vydání cestovního dokladu, agenda na odboru registru vozidel a řidičů, na Czech pointu, živnostenském úřadu a dalších. Takové ověření je možné i v terénu třeba u zkušebních komisařů a samozřejmě na úřadech všech deseti městských obvodů.

A jaká je výhoda elektronických dokladů? Oproti plastovému občanskému průkazu nejde ten elektronický ztratit nebo odcizit!

Doklad totožnosti si můžete do svého mobilu nahrát prostřednictvím aplikace https://edoklady.gov.cz/, kde je celý proces i podrobně vysvětlen.





Další novinky
21. 4. 2023

Soutěž Škrábej, kotě! ovládli žáci z 11. ZŠ

Škrábej, kotě!, jak se soutěž v programování pro žáky prvního a druhého stupně plzeňských ZŠ jmenuje, už zná své vítěze. Finálové klání se odehrálo v polovině dubna v našem...
23. 11. 2022

TechTower – je zkolaudováno!

Jak se tak říká – máme na to “štempl”… Moderní technologické centrum TechTower je zkolaudováno. Máme obrovskou radost, že všechno klaplo na jedničku a už se...
21. 7. 2020

Spuštění aplikace Klikací rozpočet

Zajímá vás hospodaření města? V tom případě se podívejte na nově spuštěnou aplikaci Klikací rozpočet. V ní najdete jednou měsíčně aktualizovaný kompletní přehled příjmů a...


HelpDesk

Potřebujete odbornou pomoc?

Volejte: 378 035 555
Pište: helpdesk@plzen.eu
Zadávejte: https://cd.plzen.eu


Odesláním souhlasíte s našimi podmínkami zpracování osobních údajů.