Přijímání elektronických dokladů

Pro město Plzeň a magistrátní úřady jsme s několikaměsíčním předstihem, než tuto povinnost ukládá zákon, zprovoznili přijímání elektronických dokladů. Na možnost využít elektronickou občanku upozorňuje modré logo u vstupu na konkrétní úřady. 👉

Zjednodušení života občanům v podobě využívání elektronické občanky pro nás znamenalo zřízení ověření eDokladů u 273 zaměstnanců všech agend magistrátu, kteří při své činnosti přicházejí do styku s klienty a ověřují jejich totožnost. Jsou to třeba žádosti o vydání cestovního dokladu, agenda na odboru registru vozidel a řidičů, na Czech pointu, živnostenském úřadu a dalších. Takové ověření je možné i v terénu třeba u zkušebních komisařů a samozřejmě na úřadech všech deseti městských obvodů.

A jaká je výhoda elektronických dokladů? Oproti plastovému občanskému průkazu nejde ten elektronický ztratit nebo odcizit!

Doklad totožnosti si můžete do svého mobilu nahrát prostřednictvím aplikace https://edoklady.gov.cz/, kde je celý proces i podrobně vysvětlen.





Další novinky
22. 11. 2018

Video o Plzni, video o tom v čem vidíme chytrá řešení

Plzeň má v prozu mnoho řešení, která usnadňují život občanům. Ať se jedná o vyřizování na úřadu, interaktivní formuláře, platby bankovními kartami v MHD, v parkování, ucelený...
24. 1. 2024

Středoškoláci programují robotického psa SPOTa

Naučit robotického psa SPOTa novým technickým kouskům, to zkouší šestice odvážných středoškoláků v TechToweru. V rámci hackathonu Hackni SPOTa představili kluci své nápady –...
16. 12. 2024

PC kurzy pro seniory

Další ročník našich počítačových kurzů v Centru robotiky úspěšně zakončila dvacítka plzeňských seniorů. Jejich zájem o moderní technologie je přivedl až do našeho centra,...


HelpDesk

Potřebujete odbornou pomoc?

Volejte: 378 035 555
Pište: helpdesk@plzen.eu
Zadávejte: https://cd.plzen.eu

Odesláním souhlasíte s našimi podmínkami zpracování osobních údajů.