Web města Plzně

Web města je jedním z důležitých komunikačních kanálů mezi občany a městem. Schopnost informovat, poskytovat informace, pomáhat při řešení životních situací, to jsou klíčové vlastnosti webu, který jsme inovovali s pomocí Branding & Website agency Benes & Michl.



Jaký je cíl projektu:

Ve srovnání s původním webem poskytnout občanům města srozumitelnějším a intuitivnějším způsobem informace – takové, které potřebují pro svůj život v Plzni, pro komunikaci s úřadem, pro řešení tzv. životních situací.

Jaký je výsledek projektu:

Proveden redesign webu (šířka webu, grafické prvky, atd.)
Na úvodní stránce byly viditelně označeny nejčastěji řešení životní situace (vyřizování na úřadu)
Do hlavní navigační lišty nově přibyly oblasti, které byly dříve „utopeny“ v obsahu, jde o:

  • dopravu
  • vzdělávání
  • sociální služby
  • podnikání
  • bydlení

Proveden audit obsahu, byly odstraněny nerelevantní (časově neplatné) informace.

Projekt bude pokračovat takzvaným Elektronickým Portálem Občana, kde v první etapě provedeme zásadní restrukturalizaci tzv. životních situací (zásadně zjednodušená struktura, srozumitelnost pro občana, který nezná úřední pojmy, provázanost na interaktivní formuláře, povýšení systému objednání se na úřad o anotace tak, aby lidé získali pořadové číslo k přepážce, mohli odejít z budovy úřadu, třeba do kavárny, a na mobil dostali upozornění chvíli předtím, než se na ně dostane řada).

 





Další projekty
25. 6. 2018

TutaPlzeň

Kvalita života ve městě –  jak jsme na tom se zdravotnictvím, dopravou, podnikatelským nebo životním prostředím? Projekt TUTA Plzeň pomocí čísel ukazuje, jak se žije v...
28. 2. 2018

Využití dronů pro inspekce mostů

Umíme drony využívat nejrůznějšími způsoby – inspekce mostu s využitím bezpilotních letadel je rychlejší, přesnější, levnější a jednoznačně...
25. 7. 2019

Digitální dvojče – projekt DUET

Plzeň získá takzvané digitální dvojče, jež vychází z přesného 3D modelu města. V rámci něj bude možné efektivně modelovat situace, které mohou v krajské metropoli nastat. Jde o...


HelpDesk

Potřebujete odbornou pomoc?

Volejte: 378 035 555
Pište: helpdesk@plzen.eu
Zadávejte: https://cd.plzen.eu


Odesláním souhlasíte s našimi podmínkami zpracování osobních údajů.


Naše projekty