Kvalita

Správa Informačních Technologií města Plzně je držitelem ISO 20000-1 kvalita služeb, ISO 27001 bezpečnost informací, ISO 22301 kontinuita činností.

SITMP má ve správě více než 100 městských organizací, přes 7000 počítačů a vyřizuje více než 1200 požadavků za měsíc. Tak jako každý rok i letos probíhal průzkum zákaznické spokojenosti, v rámci něhož jsme se zákazníků dotázali na jejich spokojenost s našimi službami.

Průzkum proběhl letos již dvanáctým rokem, přičemž uživatelé mohli ohodnotit naši práci v několika aspektech. Dotazník vyplnilo celkem 521 lidí – děkujeme všem, kteří se zúčastnili a máme radost, že počet dotazníků je vyšší než v předchozím roce.

Celkové hodnocení bylo 1,44, největší spokojenost projevují uživatelé již dlouhodobě s nahlášením požadavků přes telefon, chováním a komunikací pracovníků SITMP, naopak největší nespokojenost panovala s Wi-fi připojením v budovách, zadáváním požadavků přes web a vzdáleným přístupem.

Nejlepší známku – 1,099 jsme získali v kategorii „Chování pracovníků SITMP“, největší zlepšení oproti loňskému roku nastalo v hodnocení Elektronické pošty, a to o téměř 13,6 %.



Děkujeme našim zákazníkům za spolupráci a samozřejmě našim spolupracovníkům, díky nimž jsme i letos dosáhli velmi pozitivního výsledku.

Kompletní výsledky průzkumu jsou k dispozici níže.




HelpDesk

Potřebujete odbornou pomoc?

Volejte: 378 035 555
Pište: helpdesk@plzen.eu
Zadávejte: https://cd.plzen.eu


Odesláním souhlasíte s našimi podmínkami zpracování osobních údajů.


Naše projekty