Kvalita
Správa Informačních Technologií města Plzně je držitelem ISO 20000-1 kvalita služeb, ISO 27001 bezpečnost informací, ISO 22301 kontinuita činností.
SITMP má ve správě více než 100 městských organizací, přes 7000 počítačů a vyřizuje více než 1200 požadavků za měsíc. Tak jako každý rok i letos probíhal průzkum zákaznické spokojenosti, v rámci něhož jsme se zákazníků dotázali na jejich spokojenost s našimi službami.
Průzkum proběhl letos již dvanáctým rokem, přičemž uživatelé mohli ohodnotit naši práci v několika aspektech. Dotazník vyplnilo celkem 521 lidí – děkujeme všem, kteří se zúčastnili a máme radost, že počet dotazníků je vyšší než v předchozím roce.
Celkové hodnocení bylo 1,44, největší spokojenost projevují uživatelé již dlouhodobě s nahlášením požadavků přes telefon, chováním a komunikací pracovníků SITMP, naopak největší nespokojenost panovala s Wi-fi připojením v budovách, zadáváním požadavků přes web a vzdáleným přístupem.
Nejlepší známku – 1,099 jsme získali v kategorii „Chování pracovníků SITMP“, největší zlepšení oproti loňskému roku nastalo v hodnocení Elektronické pošty, a to o téměř 13,6 %.
Děkujeme našim zákazníkům za spolupráci a samozřejmě našim spolupracovníkům, díky nimž jsme i letos dosáhli velmi pozitivního výsledku.
Kompletní výsledky průzkumu jsou k dispozici níže.