ChatBot

Plzeň má další nástroj pro komunikaci s občany – ChatBota, neboli robota sloužícího pro okamžitou konverzaci. Spuštěn je na webových stránkách města Plzně www.plzen.eu, stane se součástí oficiálního facebookového profilu západočeské metropole a vyhledají jej také uživatelé aplikace Messenger.



Jaký je cíl projektu:

Nasadit  počítačový program simulující lidskou konverzaci, který bude umět rychle pomoct se základní orientací v nejvíce frekventovaných životních situacích, které občané na úřadech řeší.

ChatBot si je možné představit jako běžné konverzační okno, ve kterém se objeví sdělení, že s vámi komunikuje robot Magistrátu města Plzně. Ten poradí s některou ze situací, kterou lze na úřadě vyřídit. S použitím této automatizované konverzace nemusí občan procházet webové stránky – důležité informace, pro které přichází, má v tu chvíli před sebou okamžitě, v řádech vteřin.

Jaký je výsledek projektu:

  • V případě webových stránek se ChatBot objeví jako vyskakovací okno v pravém dolním rohu obrazovky.
  • Program bude také součástí facebookového profilu Plzeň – oficiální stránky města.
  • Pod názvem Chatbot-Města-Plzeň si jej budou moci vyhledat i uživatelé aplikace Messenger.

Připravovaná verze programu nabídne informace z několika vybraných oblastí – osobní doklady, evidence občanů, živnostenský úřad, registr řidičů, registr vozidel a registrační značky.

 



Hned v úvodu se objeví nabídka, navigace pak funguje velmi jednoduše — označíte jednu z výše uvedených oblastí a robot vám začne nabízet konkrétní situace, opět vyberete a takto postupujete až do chvíle, kdy se dozvíte vše, co potřebujete.

Může to být například adresa a úřední hodiny instituce, jaké dokumenty je nutné předložit, nechybí informace o čekacích dobách, možnost objednat se online, samozřejmě funguje i přesměrování na stránky úřadů a další. ChatBot tak automatizovaným dialogem jednoduše provede celým řešením úředního úkonu.





Další projekty
26. 8. 0207

Elektronický Portál Občana EPO

Elektronický Portál Občana (EPO) přináší občanům možnost elektronického podání prostřednictvím online interaktivních formulářů. Portál umožní občanům vytvoření...
2. 8. 2018

Tichá linka

Město nabízí neslyšícím lidem novou službu, pomůže jim v komunikaci na...
26. 4. 2018

Pilsen CUBE II

Pilsen CUBE II je unikátní, odvážný, jedinečný projekt studentského satelitu, jehož posláním je nasměrovat mladé lidi k vesmírnému programu. Studenti ve spolupráci se ZČU sestrojí...


HelpDesk

Potřebujete odbornou pomoc?

Volejte: 378 035 555
Pište: helpdesk@plzen.eu
Zadávejte: https://cd.plzen.eu


Odesláním souhlasíte s našimi podmínkami zpracování osobních údajů.


Naše projekty